WinkelmandjeBekijk/wijzig inhoud ×
  • Er zitten geen programma's in het winkelmandje.

Menu

Vragen en opmerkingen

Heb je een vraag over AccreDidact? In onze veelgestelde vragen hieronder worden al veel vragen beantwoord.

Bekijk voor specifieke doelgroepen de veelgestelde vragen aldaar. Staat je vraag er niet bij of wil je direct contact opnemen met de klantenservice van AccreDidact? Vul dan het contactformulier in.


Abonnement

Ik ben net abonnee geworden, kan ik nog programma's uit vorige jaargangen krijgen?

Hoe werkt een AccreDidact-abonnement?

Kan ik mij online abonneren op de AccreDidact-nascholingen?

Hoe snel na mijn abonneren kan ik beginnen aan de nascholing(en)?

Ik woon buiten Nederland. Kan ik abonnee worden?

Is het mogelijk een collectief abonnement af te sluiten voor onze praktijk of afdeling?

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of mijn abonnement opzeggen?

Programma's

Kan ik op een later moment verdergaan met een eLearning of toets?

Hoe anoniem zijn mijn resultaten?

Webwinkel

Wanneer kan ik mijn bestelde programma's verwachten?

Op welke manier kan ik mijn bestelling in de webwinkel betalen?

Zijn er verzendkosten als ik ook de schriftelijke nascholing bestel?

Krijg ik als abonnee korting in de webwinkel?

Ik wil graag bestellen voor meer dan één persoon of beroepsgroep. Kan dat?

Kan ik een AccreDidact-programma bestellen voor een andere beroepsgroep dan waar ik zelf toe behoor?

Ik ben nog niet bekend bij AccreDidact, kan ik toch een nascholing kopen?

Kan ik ook losse eLearnings bestellen?

Overig

Is AccreDidact inderdaad volledig onafhankelijk?

Is AccreDidact geregistreerd in het CRKBO en zijn de kosten dus vrijgesteld van BTW?

Kan ik de kosten van mijn abonnement van de belasting aftrekken als beroeps-/scholingskosten?

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Inloggen