Veelgestelde vragen
Voor algemene vragen over abonnementen of bestellingen in de webwinkel, zie Vragen en Opmerkingen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met info@accredidact.nl.
Abonnement
-
Ik ben net abonnee geworden, kan ik nog programma's van vorige jaargangen krijgen?
-
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of mijn abonnement opzeggen?
Accreditatie en nascholingspunten
eLearning en toets
-
Tot wanneer kan ik de eLearning van een programma volgen en/of de toets maken?
-
Kan ik een afgebroken toets of eLearning later gewoon verder afmaken?
-
Het overzicht Mijn dossier blijft hangen op "Uw overzicht wordt geladen" of een wit scherm, wat nu?
Overig
-
Is het mogelijk los het naslagwerk/cahier van een eLearning te bestellen?
-
Ik wil nog geen abonnee worden, kan ik losse programma's bestellen?
-
Ik ben geen tandarts, maar wil toch graag een van deze eLearnings van AccreDidact volgen. Kan dat?
-
Kan ik de kosten van mijn abonnement van de belasting aftrekken als beroeps-/scholingskosten?
-
Is AccreDidact geregistreerd in het CRKBO en zijn de kosten dus vrijgesteld van BTW?