WinkelmandjeBekijk/wijzig inhoud ×
  • Er zitten geen programma's in het winkelmandje.

Menu

Veelgestelde vragen

Voor algemene vragen over abonnementen of bestellingen in de webwinkel, zie Vragen en Opmerkingen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met info@accredidact.nl.

Abonnement

Wat houdt een abonnement op AccreDidact Tandarts in?

Hoe vaak verschijnen de programma's?

Wat kost een AccreDidact-abonnement?

Ik ben net abonnee geworden, kan ik nog programma's van vorige jaargangen krijgen?

Is een collectief abonnement voor onze praktijk mogelijk?

Ik woon buiten Nederland. Kan ik abonnee worden?

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of mijn abonnement opzeggen?

Accreditatie en nascholingspunten

Zijn de programma's van AccreDidact geaccrediteerd?

Voor wie zijn de programma's van AccreDidact Tandarts bedoeld en wat is het niveau?

Krijg ik KRT-punten voor de programma's van AccreDidact?

Hoeveel KRT-punten levert een vol abonnementsjaar op?

Geeft AccreDidact mijn KRT-punten door?

eLearning en toets

Tot wanneer kan ik de eLearning van een programma volgen en/of de toets maken?

Kan ik een afgebroken toets of eLearning later gewoon verder afmaken?

Wat zijn de criteria voor het behalen van de punten/toets?

Ontvang ik een certificaat?

Het overzicht Mijn dossier blijft hangen op "Uw overzicht wordt geladen" of een wit scherm, wat nu?

Overig

Is AccreDidact inderdaad volledig onafhankelijk?

Is het mogelijk los het naslagwerk/cahier van een eLearning te bestellen?

Ik wil nog geen abonnee worden, kan ik losse programma's bestellen?

Ik ben geen tandarts, maar wil toch graag een van deze eLearnings van AccreDidact volgen. Kan dat?

Kan ik de kosten van mijn abonnement van de belasting aftrekken als beroeps-/scholingskosten?

Is AccreDidact geregistreerd in het CRKBO en zijn de kosten dus vrijgesteld van BTW?

Waarom wordt er naar mijn e-mailadres gevraagd?

  • KRT

    KRT

Inloggen