Veelgestelde vragen
Voor algemene vragen over abonnementen of bestellingen in de webwinkel, zie Vragen en Opmerkingen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met info@accredidact.nl.
Abonnement
-
Ik ben net abonnee geworden, kan ik nog programma's van vorige jaargangen krijgen?
-
Is een collectief abonnement voor onze praktijk of medisch centrum mogelijk?
-
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of mijn abonnement opzeggen?
Accreditatie en nascholingspunten
eLearning en toets
-
Wat is het verschil tussen eLearning en schriftelijk doorwerken?
-
Tot wanneer kan ik de eLearning van een programma volgen en/of de toets maken?
-
Kan ik de afsluitende toets op papier maken als ik de eLearning heb doorgewerkt?
-
Kan ik een afgebroken eLearning of toets later gewoon verder afmaken?
-
Het overzicht Mijn dossier blijft hangen op "Uw overzicht wordt geladen" of een wit scherm, wat nu?
Overig
-
Ik ben geen abonnee, maar wil losse programma's bestellen. Kan dat?
-
Ik ben geen huisarts, maar wil toch graag een van deze nascholingen van AccreDidact volgen. Kan dat?
-
Ik ben abonnee van AccreDidact. Hoe krijg ik toegang tot de besloten website Klinische Diagnostiek?
-
Kan ik de kosten van mijn abonnement van de belasting aftrekken als beroeps-/scholingskosten?
-
Is AccreDidact geregistreerd in het CRKBO en zijn de kosten dus vrijgesteld van BTW?